Ubisoft اعلام کرد که بازی Just Dance 2 پر فروش ترین بازی Third Party در آمریکا برای کنسول Wii بوده است. این خبر امروز از سوی NPD هم تأیید شد. بازی Just Dance 2 در اکتبر سال گذشته عرضه شده بود. نسخه سوم این بازی نیز در اکتبر امسال عرضه خواهد شد. این سری از بازی های تا کنون 14 میلیون نسخه فروش داشته اند.





تاریخ: یک شنبه 26 تير 1390برچسب:,
ارسال توسط Farnood Saghi

بر اساس اطلاعات منتشر شده، بازی BloodRayne: Betrayal با چند هفته تأخیر مواجه شده است. این بازی، قبلاً قرار بود در این ماه برای XBL و PSN عرضه شود، اما اعلام شد که نسخه PSN آن در تاریخ 31 آگوست و نسخه XBL آن در تاریخ 30 آگوست عرضه می شود.





تاریخ: یک شنبه 26 تير 1390برچسب:,
ارسال توسط Farnood Saghi

به تازگی مشخص شده که کمپانی Microsoft دامین هایی به نام های microsoft-sony.com و sony-microsoft.com را به ثبت رسانده است. هنوز مشخص نیست که هدف از ثبت این دامین ها چه بوده، اما ممکن است که این اقدام نشان از همکاری هایی بین این دو کمپانی با یکدیگر باشد. احتمال می رود که فعالیت های این دو کمپانی خارج از گیم باشد و قصد آن ها شروع رقابتی تازه با Apple باشد.





تاریخ: یک شنبه 26 تير 1390برچسب:,
ارسال توسط Farnood Saghi

سایت Gamestation به تازگی شروع به پیش فروش بازی GTA V کرده و این بازی را در لیست عناوین پیش فروش، قرار داده است. همان طور که قبلاً به این موضوع اشاره شده بود، ساخت این بازی از سوی Rockstar تأیید شده، اما هنوز هیچ اطلاعاتی در رابطه با زمان عرضه یا معرفی رسمی این بازی منتشر نشده است.





تاریخ: یک شنبه 26 تير 1390برچسب:,
ارسال توسط Farnood Saghi

NPD جدیدترین آمار فروش بازی ها و فروش کنسول ها را منتشر کرد. بر اساس این آمار، کمپانی های Microsoft و Take Two برنده های بزرگ در زمینه فروش سخت افزار و بازی بوده اند. فروش کنسول ها 9 درصد کاهش داشته و درآمد 366.6 میلیون دلاری را به همراه داشته اند. رقم سال گذشته در همین تاریخ 401.7 میلیون دلار بوده، اما همچنان Xbox 360 تنها کنسولی است که توانسته رکورد فروش سال گذشته اش را در این تاریخ بشکند. Microsoft در ماه گذشته 507 هزار کنسول Xbox 360 به فروش رسانده است. NPD اعلام کرد که انتظار دارد، کنسول Xbox 360 تا آخر امسال نیز همچنان پر فروش ترین کنسول بازی باقی بماند. همچنین در این مدت بازی L.A. Noire پر فروش ترین بازی بوده و در ماه ژوئن 419 هزار نسخه فروش داشته است. همچنین بازی های Duke Nukem Forever و inFamous 2 نیز بعد از L.A. Noire پر فروش ترین بازی ها بوده اند.





تاریخ: یک شنبه 26 تير 1390برچسب:,
ارسال توسط Farnood Saghi

 به نظر می رسد که Rockstar در حال ساخت یک بازی معرفی نشده برای DS باشد. بر اساس اطلاعات منتشر شده، برنامه نویس هوش مصنوعی این کمپانی اشاره هایی به ساخت یک بازی جدید برای DS به صورت Open-World کرده است. این کمپانی قبلاً بازی GTA: Chinatown Wars را برای DS ساخته بود. شاید Rockstar قصد معرفی یک بازی جدید برای 3DS را داشته باشند. هنوز اطلاعات بیشتری در دست نیست.





تاریخ: یک شنبه 26 تير 1390برچسب:,
ارسال توسط Farnood Saghi

 

تعداد اعضای بازی آنلاین نعره جنگ (Warcry) در 10 روز اول و روی سرور 3 به مرز 2000 نفر رسید. نعره جنگ یک بازی استراتژیک آنلاین و ایرانی تحت مرورگر است که 8 ماه از فعالیت خود را می گذراند. ورژن 2.5 و سرور 3 این بازی در تاریخ 14 تیر ماه آغاز به کار کرد که به دلیل جذابیت بالایی که در ورژن جدید دارد، در همین 10 روز ابتدایی بازی تعداد کاربران این بازی به مرز 2000 نفر رسید. برای مشاهده و استفاده از ورژن جدید این بازی به این لینک مراجعه نمایید.

 


 





تاریخ: یک شنبه 26 تير 1390برچسب:,
ارسال توسط Farnood Saghi

صفحه قبل 1 صفحه بعد

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 898
بازدید ماه : 1593
بازدید کل : 77097
تعداد مطالب : 150
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1